HABLANDO DE MONTAÑAS ALTAS Y BAJAS EL TEMA DERIVÓ EN NIÑOS/AS ALTOS/AS Y BAJOS/AS. LES PLANTÉE A LOS NIÑOS QUE ME DIJERAN QUIÉN CREÍAN QUE ERA EL MÁS ALTO Y EL MÁS BAJO DE TODO EL COLE. ESTAS FUERON LAS PROPUESTAS:
ALTO/A: MARÍA PENA, RADU, SABELA, LAURA, AGUSTÍN Y XOEL
BAJO/A: PAULA, VALERIA, XABI, REBECA, AITANA, SAMUEL, ALBA Y AGUSTÍN
LO QUE HICIMOS A CONTINUACIÓN FUE IR MIDIENDO A TODOS LOS PROPUESTOS E IR ANOTANDO LAS MEDIDAS EN UN GRAN PAPEL. ASÍ, VISUALMENTE, FUE MÁS FÁCIL ENTENDER QUIENES ERAN NUESTRAS "MONTAÑAS" MÁS ALTAS Y BAJAS.
2 comentarios:
Pois despois de este exercicio xa o temos claro...ainda que Radu e o mais alto creo que xa o sabiamos non?
POIS POLAS RESPOSTAS NON PARECE QUE ESTIVERA TAN CLARO. TEÑO QUE DICIR QUE HOUBO UN POUCO DE CONFUSIÓN E QUE MOITOS NENOS E NENAS DE CLASE O QUE FIXERON FOI DICIR OS QUE CRÍAN QUE ERAN MÁIS ALTO E MÁIS BAIXO, PERO SÓ DA NOSA CLASE.
AGORA SI, DESPOIS DA ACTIVIDADE, XA TODOS O TEMOS CLARÍSIMO!!!!!!!
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