miércoles, 15 de octubre de 2014

A CEBRA CAMILA

ESTA SEMANA "CONTAMOS O CONTO" DA CEBRA CAMILA, DE MARISA NÚÑEZ E ÓSCAR VILLÁN, DA EDITORIAL KALANDRAKA.
TRATA DUNHA CEBRA QUE, POR CULPA DO VENTO, PERDE UNHA PARTE DAS SÚAS RAIAS. 
DESPOIS FIXEMOS UNHA ACTIVIDADE PARA CREAR A NOSA PROPIA CEBRA CAMILA SEGUINDO OS SEGUINTES PASOS:
1. NUN FOLIO FIXEMOS UN MONTÓN DE RAIAS CON ROTULADORES, MÁIS FINAS OU GROSAS, A GUSTO DE CADA UN.
2. UTILIZANDO UNS PATRÓNS MARCAMOS A SILUETA DA CABEZA E DO CORPO DA CEBRA.
3. DESPOIS FIXEMOS UNHA MONTAXE NUNHA CARTULINA VERDE.
4. POR ÚLTIMO MONTAMOS O NOME "A CEBRA CAMILA".
E ASÍ DE BEN TRABALLAMOS E XA TEMOS AS NOSAS CEBRAS NO PASILLO DO COLE.
Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make your own slideshow

4 comentarios:

lorena dijo...

Pues si que tiene rayas esta girafa Camila...y aunque fueron hechas con el mismo patrón , ninguna quedó igual y todas muy graciosas

lorena dijo...

mmm, perdón ,Camila es una cebra no una Jirafa...con tantas rayitas ya me equivoqué!!

Unknown dijo...

Diego nos contó el cuento en casa, qué gracioso, disfrutaba contandonos la historia.
También nos dijo algo de una obra de teatro, que me iva a invitar ( que la profe ya me avisaría), y que a él le tocaba ser una "serpe que muda a pel"..
Bueno María espero que no sea un secreto, pero me lo contó con tanta ilusión que yo me lo creí claro jejeje

maría dijo...

Pues sí que es cierto lo de la obra de teatro y, no, no era un secreto. Aún estamos comenzando y aún nos llevará un tiempecito. Como bien te dijo, ya os avisaremos. Primero haremos la representación para los compis del cole y una tarde la haremos para las familias. Pero ya os digo que no será en un corto plazo de tiempo.